Neem contact met ons op 

SamenCollectief

is een van de snelst groeiende consumentencollectieven in Nederland. Wij gaan voor voordeel, zodat u kunt besparen op uw terugkerende vaste lasten. Daar draait het voor ons om.

Wij geloven in de kracht van de massa, daarom zijn wij er voor iedereen. Het leven wordt steeds duurder, maar samen kunnen we daar verandering in brengen. Hoe meer zielen, hoe meer vreugde en vooral meer korting!

Wilt u contact met ons opnemen? Dat kan eenvoudig via het online contactformulier of via onderstaande contactgegevens.

Hoe laat kunnen wij u bellen?

Waar kunnen wij u bij helpen?

10 + 8 =

Klachtenafhandeling

Wij van Samen Collectief doen er alles aan om onze klanten te voorzien van een voordelig energiecontract of telecomcontract. Als u een vraag heeft of graag een aanbod op maat wilt kunt u altijd contact opnemen met onze afdeling klantenservice. Zij helpen u graag verder. Onze adviseurs doen hun uiterste best om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Mocht u toch niet tevreden zijn over onze dienstverlening, dan kunt u een klacht indienen. Wij horen dan graag van u wat er is misgegaan zodat wij onze dienstverlening kunnen verbeteren.

Heeft u een klacht?

Wij willen graag dat u als klant tevreden bent. Daarom doen wij er alles aan om uw klacht op een goede en snelle manier op te lossen. Wij hebben als doel om binnen 2 werkdagen uw klacht in behandeling te nemen en tot een passende oplossing te komen. Zo nodig zullen wij telefonisch of via e-mail contact met u opnemen om uw klacht te bespreken.

Wij registeren alle klachten die bij ons binnenkomen. Op basis daarvan verbeteren wij onze organisatie en processen.

Waar kunt u uw klacht naartoe sturen?

Om uw klacht op een goede en snelle manier af te handelen, vragen wij u vriendelijk om de volgende informatie:

  • Uw naam
  • (Bij een zakelijke vraag) De bedrijfsnaam
  • Het (leverings)adres
  • Uw contractnummer (deze vindt u in de e-mail)
  • Een zo duidelijk mogelijke omschrijving van uw klacht
  • Zoveel mogelijk relevante documenten (als bijlagen meesturen)

Deze informatie kunt u per e-mail sturen naar: info@samencollectief.nl.
Of per post naar Samen Collectief, Krabbenbosplein 12A, 7555 EV te Hengelo

Is uw klacht niet naar tevredenheid opgelost?

Als u vindt dat Samen Collectief uw klacht niet naar tevredenheid heeft opgelost, kunt u voor energie terecht bij de Geschillencommissie Energie en voor telecom bij de Geschillencommissie Elektronische Communicatiediensten.

 

BEL ME NU
+
Bel mij!
Call Now ButtonKlantenservice